duminică, 11 septembrie 2011

GANDURI


  

     Sunt zile cand tristetea isi coboara valul transparent peste sufletul meu si isi picura fiinta din privirea mea. Sunt zile cand as vrea sa ma ascund de lume in cel mai indepartat ungher al necunoasterii. Mi-as dori sa uit.
   Tristetea este un sentiment care apare frecvent in viata noastra. Tristetea este o forma de energie care se naste in diverse contexte. Cand imi imbraca inima in catifea, stiu ca a venit pentru a-mi arata o alta imagine a vietii mele. O las sa-mi toarca linistita in suflet. Stiu ca se va trezi si va pleca singura.
  Pentru ca este energie are nevoie sa se transforme in ceva. Tristetea mea se preschimba in cuvinte, in fraze, in povesti, in ecouri, in vise. Tristetea mea traieste in mine si prin mine. Eu sunt cel care ii dau identitate si valoare. Eu ii hotarasc soarta.
   Ma gandesc ca avem atata putere prin sentimentele noastre si nu stim sa o folosim. Avem capacitatea de a ne transforma viata in ceea ce dorim. Nu spun sa ne controlam sentimentele, ci sa le luam ca atare si sa le transformam in ceva benefic pentru noi. In ce anume? Doar tu poti sa stii.





6 comentarii:

  1. interesant ce ai spus...ca tu esti cel care da identitate si valoare tristetii...tu ii hotarasti soarta...in acest caz esti puternic...reusesti mereu sa fii lucid...
    eu nu...

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar nu cred că tristeţea este starea naturală a omului...

    RăspundețiȘtergere
  3. sa inteleg ca iti place starea asta?
    nu faci nimic sa fugi de ea?

    RăspundețiȘtergere
  4. Tristetea este doar lipsa de fericire !
    Felicitari pentru ceea ce ai scris ! :)

    RăspundețiȘtergere