luni, 10 decembrie 2012

Puterea de a merge mai departe

     

       Ne întrebam de multe ori ce reprezintă viața unui om, care sunt evenimentele și momentele decisive care ne construiesc și ne definesc drept ființe raționale, animate mai mult sau mai puțin de pasiuni și sentimente.
       Am avut inca o cumpana a vietii. Consider ca asa a fost sa fie.... Dar pana cand....norocul meu inca mai tine. Sau poate ca Cineva acolo Sus ma iubeste. Cu siguranta asta este: acolo pe langa Dumnezeu mai este si cineva drag mie. Cu siguranta a "pus" o vorba buna.
       Putini sunt cei care stiu ca am "trisat" moartea de 3 ori. Aceasta a fost a patra oara. Sincer, ma intreb....pana cand. Intotdeauna am avut acest umor, sa fac glume pe seama "doamnei cu coasa". De ce sa nu o fac? Iar am castigat.... 
       Dar..... in adancul sufletului meu urasc aceasta noua sansa. De ce acel suflet drag mie nu a avut macar parte de a doua sansa, iar eu.......am avut patru?
       Toţi avem momente bune şi rele în viaţă. Fiecare persoană reacţionează în mod diferit. Unii reuşesc să treacă foarte uşor peste orice problemă cu zâmbetul pe buze, nu îşi pierd încrederea în ei, în ceilalţi, în ziua de mâine, rămân mereu optimişti. Şi de partea cealaltă sunt cei care la cel mai mic eşec, cedează, abandonează şi nu reuşesc să se adune şi să meargă mai departe. Nu mai găsesc lumina de la capătul tunelului.
      Este foarte important ca atunci când ai o problemă să nu devii pesimist, să încerci să vezi partea bună a situaţiei, să nu abandonezi şi să cauţi putere să te ridici şi să mergi mai departe. Chiar dacă uneori toate te copleşesc, chiar dacă ai senzaţia că toate doar ţie ţi se întâmplă, te înşeli. Toţi trecem prin diferite încercări în viaţă, mai grele sau mai uşoare, dar fiecare cu un rost.
      Puterea exemplului reprezintă  un punct de plecare pentru cei cărora viața le-a oferit momente de cumpănă. Dincolo de orice împrejurare negativă menită să înfrâneze dorința de reușită și de afirmare a oricăruia dintre noi trebuie să existe puterea de merge mai departe, de a vedea lucrurile în ansamblu și de a nu ne lăsa copleșiți de aceste momente, ci din contră de a ne demonstra nouă înșine că realizarea unui scop este limitată doar de propria noastră voință și pasiune. Mai deaparte noi suntem singurii responsabili de drumul ales.
     Si intotdauna am gasit puterea sa merg mai departe, am pentru cine sa o fac. Asa cum se spune "Copiii sunt mesajele vii pe care le trimitem unor vremuri ce nu le vom vedea."



      
      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu