vineri, 4 martie 2011

SUFLETULUI MEU

   


          Se spune ca dragostea nu are nevoie de cuvinte pentru a creste, ci doar de sentimente sincere exprimate in fapte. Dragostea inseamna sa respiri, sa speri, sa ierti.. sa iubesti. Daca as fi un nor as sta tot timpul deasupra ta, daca ai fi pamant eu as fi apa, daca ai fi "rautatea", eu as fi puritatea.
     Cateodata ma trezesc in mijlocul noptii, tremurand de frica, simtindu-ma singur, fara speranta, gandindu-ma cum ar fi ca tu sa nu fi langa mine. Iar apoi ma intreb... daca stii intr-adevar cat de mult insemni pentru mine.
      Tu esti o parte din emotiile, din sentimentele mele, esti motivul pentru care eu traiesc. Te doresc asa cum desertul doreste apa, asa cum florile iubesc pamantul, asa cum pasarile iubesc cerul. Traiesc prin tine, iar tu prin iubirea mea. TE IUBESC !!!"










     

4 comentarii:

  1. Cred că e mai crud să te trezești de frică...să nu pierzi...Eu, uneori mă trezesc de singurătate, chit că suntem doi...De fapt nu știu ce e mai greu...

    RăspundețiȘtergere
  2. sa iubesti si sa fii iubit e totul...
    sa faci ca acest tot sa dureze...cat de posibil este?

    RăspundețiȘtergere
  3. Intotdeauna am admirat sufletele boeme, dar doar atat. Nu as putea sa devin unul, oricat mi-as dori. Mi-ar fi placut sa am puterea sa traiesc prin prisma basmelor, insa realitatea este prea...puternica si imi face o deosebita placere sa traiesc in lumea ... reala. :)
    Nu dati cu pietre, am spus ca admir sufletele boeme.

    RăspundețiȘtergere